Is er een website waarmee je kan berekenen hoelang een afstand duurt per paard?

Ik zou graag willen weten of er een website is die zoals bij google maps de afstand en tijd kan berekenen tussen twee plekken op de wereld, maar dan per paard?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Vervoer
Amadea
8 jaar geleden
Bij de eerste auto's werd gerekend in paardenkracht. Dus door op te zoeken hoe lang je vroeger in een automobiel erover deed om van A naar B te reizen kan je omrekenen hoe lang dat per paard duurde.
Erna55
8 jaar geleden
Wat is de gemiddelde afstand die een paard per dag aflegt ?
Dan deel je het aantal kilometers door dagen.
Let op dat een paard niet over de snelweg mag.
Erna55
8 jaar geleden
Ik bedoel:
Deel het aantal kilometers door de dagafstand van het paard.

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat die bestaan. De vraag naar zo'n website zal beperkt zijn, bovendien zou er dan ook verschillende tijden berekend moeten worden voor draven, galopperen enz. Wat jij kunt doen is het zelf berekenen aan de hand van de afstand en de snelheid van jouw paard.

Sommige websites geven wel fietstijden aan misschien komt dat redelijk overeen?