Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn auto een nachtje bij het treinstations Driebergen-Zeist laten staan?

Ik wil vanaf daar met de trein naar een vriendin en ik blijf daar slapen. Morgen ga ik weer terug. Er is daar een grote parkeerplaats waar mensen hun auto zetten als ze met de trein gaan. Ik doe dit wel vaker, maar ik haal m'n auto dezelfde dag weer op. Mag ik m'n auto hier een nacht laten staan? En is dat wel aan te raden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het mag wel. Maar er is geen camerabewaking. Je loopt natuurlijk altijd risico als je je auto ergens laat staan, dus verstandig is het nooit, maar er is geen groter risico op inbraak dan gemiddeld, schat ik zo in. Wel komen er elke dag scholieren langs, maar die zullen zich weinig van geparkeerde auto's aantrekken. Ook is het een uitgaansroute voor mensen uit Odijk. Maar er gebeurt niet bijzonder veel, ik zou het wel aandurven. Niets zichtbaars laten liggen natuurlijk, maar goed dat is altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is goed gegaan gelukkig!

Andere antwoorden (1)

ja of je auto iets verderop in de woonwijk neerzetten en 1 halte de bus pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding