wie kan mij zeggen welk navigatie systeem het beste werkt in een opel zafira met warmtewerend glas.niet alle types doen het hier goed in.

vaak heb ik slecht ontvangst of valt het heel vaak weg.
men zegt dat dit komt door het type ruit ( warmtewerend )
als er iemand is die hier meer van weet hoor ik het graag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een opel Zafira, oude model weliswaar. Mijn eerste navigatiesysteem was een drama. Kon alleen aan de zijkanten(ramen) een fiks krijgen. Nu heb ik twee tomtom's en die doen het beide uitstekend.

Hallo Koen, Destijds in mijn Zafira (1ste type) maar ook met warmtewerende voorruit had ik de simpelste TomTom en werkte perfect ! De auto ooit een keer uitgeleend en ik hoorde toen dat zijn navigatie het ook heel slecht in de Zafira deed ( dat was een Garmin navigatie) Ik zou dus voor een TomTom gaan, maar rij voor de zekerheid even naar een inbouwstation voor auto-electronica bij jou in de buurt. Groeten Leonard

je kunt een tomtom nemen of een ander merk waar je een externe GPS ontvanger op kunt aansluiten heb zelf een tomtom GO700 en heb daar een externe antenne bijgekocht omdat ik in mijn nieuwe auto dus ook ww glas heb deze plaats ik gewoon met de magneet op de motorkap {zit een hele lange kabel aan} en dit werkt uitstekend heb binnen dertig seconden 7 satelieten gevonden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100