Bij welke vakbond zijn de werknemers van NV Havenbedrijf Rotterdam aangesloten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Ha, die Hast 25643;

De grootste vakbond in ons land is de FNV, dus ik verwacht dat de meesten zijn aangesloten bij FNV Bondgenoten afdeling Havens.

Toegevoegd na 19 minuten:
'Hast' -> 'Gast'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bovenstaand antwoord klopt. Aangezien FNV de grootste is in die sector zullen de meeste werknemers daar wel aangesloten zijn. Maar ze kunnen ook bij de CNV of een andere vakbond zitten. Ook kunnen er werknemers zijn die helemaal geen lid zijn van een vakbond.