Hoe veel weegt een scootmobiel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
10.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inclusief of exclusief hondje?

Het beste antwoord

100+ kilo
http://www.scootmobielshop.com/scootmobielshopnieuw.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Rond de 110 kilo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt erg af van het type. een hele lichte is z'n 40kg maar de grotere wegen zo'n 130 kg.
Het verschil in gewicht gewicht wordt bepaald door de stoel, en ook vooral de accu's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een scootmobiel weegt te zwaar om hem op je rug mee te sjouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minimaal 100kg maximaal 150kg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan wat voor scootmobiel het is, maar da is toch allemaal op internet op te zoeken! Is er al een scootmobiel dan staat dat in de gebruiksaanwijzing die er bij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Quingo Toura personen tot 220 kg 70km
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
De vraag is hoeveel een scootmobiel weegt, niet hoeveel gewicht hij kan vervoeren.
Uit je bron :
Het gewicht dat een scootmobiel kan vervoeren varieert per model. De Quingo Toura is een scootmobiel die niet alleen veel gewicht kan vervoeren maar ook grote afstanden kan afleggen. De Toura kan tot 220 kilo dragen en maximaal 70 km afleggen.