bestaan er test-weg in nederland?

om elektrische fiets testen, zoals heuvels en brug etc...Maar dan op prive weg, zonder openbaar verkeer, zodat tester meer aandacht voor elektrische fiets heeft. Om nieuwe elektrische fiets te testen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Ik heb vroeger op een bedrijf gewerkt waar ze een stukje hobbelige weg hadden aangelegd voor het testen van schokdempers. Of er verder zulke wegen bestaan weet ik niet, maar het is voor een fietsenfabrikant natuurlijk altijd mogelijk om afspraken te maken met een landeigenaar om een stukje eigen weg te gebruiken.