Bestaat er eenzelfde flitspaal,die overdag boven 100 km/u flitst, en in de avond boven 120 flitst?

3 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Ja zeker.
Dynamisch (intelegent) flitsen.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Goede vraag! Ben ik ook benieuwd naar.

Antwoorden (1)

In België bestaan flitspalen die zich aanpassen aan de dynamische snelheidsborden boven de weg die de max. snelheid aangeven, maar onze zuiderburen krijgen het tot ergernis van vele bestuurders het nog niet goed voor elkaar, in Nederland hebben zoiets nog niet.
3 jaar geleden
Computoon
3 jaar geleden
Hoe werkt het Nederlandse systeem dan als iemand na 19.00 uur 120 km/uur op een snelweg rijdt waar tot 19.00 uur 100 km/u mag worden gereden?
Worden dan na 19.00 uur alle palen uitgeschakeld om onterecht flitsen van iemand die 's avonds 120 rijdt te voorkomen? Dat kan ik me niet voorstellen.