Zegt Buzz Aldrin in dit interview dat ze niet naar de maan zijn geweest of is het maar een geintje?

Ofwel begrijp ik hem verkeerd, ofwel maakt hij een geintje, maar volgens mij lijkt het er sterk op dat hij simpelweg zegt dat het nooit gebeurd is.
https://youtu.be/puBvyrjv7Z0

5 jaar geleden
in: Vervoer
1K
LeonardN
5 jaar geleden
https://www.snopes.com/fact-check/buzz-aldrin-moon-admission/
Beter uitgelegd. Ze laten in het filmpje mooi de laatste zin weg.
TurfGraver
5 jaar geleden
Hij antwoord op de vraag: "waarom zijn we in zo'n lange tijd niet meer naar de maan gegaan?"
Met het beter suggereer werk doet men in dat filmpje voorkomen dat hij antwoord geeft op een vraag: "zijn we ooit naar de maan geweest?"
Als iemand u de vraag stelt "waarom zijn jullie vandaag niet naar de winkel gegaan?"
En u antwoord: "tja, we zijn niet gegaan, dat is nou eenmaal zo. En als we niet gegaan zijn is het vast leuk om te weten waarom we dan niet gegaan zijn."
Vervolgens beweert iemand dat u dus nooit in een winkel bent geweest...

Antwoorden (1)

Volgensmij gaat het hier vooral om het filmpje, goed te knippen. Ik denk Niet dat dit is wat Buzz bedoelde, zie andere reacties.