2 nachten in NH Maastricht. Er stopt een bus voor het hotel. Welke lijnen rijden naar het centrum? Kan ik vanaf het hotel naar Valkenburg (bus)?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer
2.9K
ronron1212
6 jaar geleden
Met de trein kan ook
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Google map kan het antwoord geven of 9292 app of website.

Het beste antwoord

Vanaf het vliegveld
Airport
Taxi: de rit duurt 15 minuten en kost ongeveer € 45.
Bus: neem bus 30 naar Maastricht Randwyck. Vertrekt elke 30 minuten en kost € 4,08. Bus 59 naar centrum Maastricht. Stap over op bus 1 richting de Heeg en stap uit bij het MECC. Het hotel ligt op één minuut loopafstand.

U kunt een auto huren.

Vanaf het treinstation
Train
Vanaf station Maastricht Centraal: neem bus 1, 3, 8 of 10, die elke 10 minuten vertrekken. U kunt ook per trein naar Maastricht Randwyck reizen en vervolgens 6 minuten lopen naar het hotel.

Als u meerdere dagen in de stad bent, kunt u een dagkaart kopen voor de bus.
https://www.nh-hotels.nl/hotel/nh-maastricht/plattegrond

Voor het plannen van je trip naar Valkenburg: 9292
https://9292.nl/

Toegevoegd na 17 uur:
Telefoontje met de receptioniste van NH Maastricht helpt!
Buslijnen 1 , 2 , 5 of 10 rijden van Centrum Maastricht naar het hotel. Er is keus!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
@jodokus52 de vraag is
Kan ik vanaf het hotel naar Valkenburg (bus)?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ronron Tuurlijk, met de bus. Ik geef de buslijnen en 9292.nl.
Nu moet vs zelf invullen wanneer hij vertrekt en waar hij heen wil.
Adres hotel en 'Valkenburg' voldoen niet. vandaar. This is it! :)
tinus1969
6 jaar geleden
Maar welke lijnen rijden er nou van het hotel naar het centrum?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zie toevoeging: Telefoontje met de receptioniste van NH Maastricht helpt!
Buslijnen 1 , 2 , 5 of 10 rijden van Centrum Maastricht naar het hotel. Er is keus!