Je zou het kunnen proberen met dat spul waar je die plastic plaknagels mee weghaald maar dat stinkt ernorm.

Ik gebruik voor al mijn lijm- en verfresten enz. St. marcs. (ik weet niet of het toegestaan is om hier reclame te maken..)

Het is een grote groene fles en je kunt het kopen bij bijv. praxis ofzo.

Fantastisch spul, want het verwijdert praktisch alles ( lijm, stickerresten, verfresten, aangebrand vuil etc.) En het ruikt heerlijk fris naar dennegeur :)

Als dat niet werkt heb je altijd nog terpetine..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
st Marc werkt prima ontvettend, of voor water oplosbare lijm. Ook geschikt in plaats voor allesreiniger, maar is ongeschikt voor het verwijderen van secondelijm.
Met de gasbrander verwijder je de lijm gegarandeerd!
Waarschijnlijk zit het slot nog in je autodeur dus je moet zelf maar beslissen of deze oplossing rendabel is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zondag
9 jaar geleden
"Met de gasbrander verwijder je de lijm gegarandeerd" en de auto zelf misschien ook.