Waar kunnen gestrande reizigers terecht in Amsterdam die wachten op verloren documenten?

8 jaar geleden
in: Vervoer
Antoni
8 jaar geleden
De ambassade of het consulaat van het land van de (buitenlandse) gestrande reiziger kan daar vast bij helpen.

Antwoorden (2)

Het best kan je gaan naar de politie of de gemeente. Die helpen je verder!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Buitenlandse gestrande reizigers kunnen terecht bij de ambassade of het consulaat van hun land. De medewerkers daarvan helpen ze weer verder op weg (en ze zorgen voor nieuwe of tijdelijke vervangende documenten).