Ik krijg mijn koffer niet open van mijn bmw7serie(f01) 2012 iemand die weet waar het aan licht?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Auto's
1.1K
jc54
5 jaar geleden
Waarschijnlijk het slot.

Antwoorden (1)

Slotspray gebruiken even wachten en dan nog eens proberen, komt meestal door de kouw, weet niet of je een handel binnenin heb, anders daar nog even proberen. Als hij het nog niet doet, naar garage gaan en cilinder laten vervangen. Succes