In het vliegtuig neem ik aan?
ja dat mag, geen enkele maatschappij verbiedt dat.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor. Scheerbladen mogen niet, maar complete machines zoals die op het plaatje wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een scheerapparaat kan je niemand iets aandoen, behalve iemand scheren. Dus lijk me vanwel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een veiligheidsscheerapparaat waarbij de messen in een huls zitten mag wel in de handbagage.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het scheerapparaat mag zeker mee als de vlucht erg lang duurt en dus gebruikt moet worden.