Via welke site of welke APP kun je meldingen van ambulances binnen krijgen ?

Ik gebruikte de P2000 , maar krijg hierbij alleen meldingen van de brandweer. Niet de ambulance. Weet iemand een app of site waarop je de meldingen uit je regio kunt bekijken ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (2)

dat kan via 112meldingen.nl
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Al geprobeerd maar krijg alleen meldingen van de brandweer en niet van de ambulance
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik krijg wel gewoon ook de ambulance meldingen.
Kwestie van bij de opties de juiste dingen aan of uit vinken.
als app: ''alarmfase 1''
is gratis. maar voor een klein bedrag per jaar kun je het makkelijk per stad te zien krijgen.