grote noppen zijn bedoeld voor zand. Deze scheuren af bij het snel rijden (ik weet niet of je het onder een brommer of motor wil leggen?) of bij veel verharde wegen rijden.
Als je niet met een winterband wil rijden kan je beter voor een enduro band gaan (middel diep profiel maar een stuk grover dan een normale straatband)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ze all weather zijn ja ! Wat ook kan dat er op staat MS dat staat voor modder en sneeuw . Echte grove cross banden zijn prima in losse sneeuw maar de compound ( de hard Heid vh rubber bij 0 graden ) moet niet knoert hard zijn dan os de grip op ijs slecht . Maar globaal gesproken zijn cross banden voor een ander doel ontworpen dus nee maar zijn het ms banden ja . Daar tussen in is het op een 4x 4 auto ja dan zou het wel lukken maar bij een achter wiel aandrijving mis je de typische lamellen op ijsel en de band moet ook niet kei hard worden bij temperaturen rond het vriespunt .