vanaf hoe oud mag je een pitbike rijden in nederland, en waar kan je hem met kenteken kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9K
ronron1212
10 jaar geleden
Het is volgens mij crossmotor en niet geschikt voor op de weg.

Antwoorden (1)

Pitbikes zijn niet toegestaan op de openbare weg. Je zal deze dus niet met kenteken kunnen kopen.

Je mag met elke leeftijd op een pitbike rijden zolang dit maar op eigen terrein gebeurt of op een gehuurd terrein zoals een tt circuit (mogelijk bij tt-assen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pitbike is verboden op de openbare weg. Doe je dit toch word je motor in beslag genomen en krijg je een behoorlijke boette van volgens mij 960 euro. Pitbike voldoet niet aan de eisen die gelden voor op de weg. Met kenteken kopen kan niet. Wel laten ombouwen en door de RDW laten na kijken. Als je op Google in typt pitbike ombouwen kenteken krijg je wel wat. Greets