Ik heb een batavus winner fiets, maar de kogellagers zijn uit mijn wiel. Wat kan ik doen? Nieuw wiel kopen?

Versnelling wou ik naar kijken, omdat deze het niet deed. Toen ik dat open haalde zag ik dat het wiel er scheef in zat en de kogellagers kwijt waren. Heeft iemand nog een plek om een tweede hands wiel te halen of is dat nog te repareren.

Weet jij het antwoord?

/2500

De lagers kunnen gewoon vervangen worden. Kost een euro of 20. zie als voorbeeld de link. Het is niet nodig om het hele wiel te vervangen.

Bronnen:
http://www.mijnmobielefietsenmaker.nl/prij...

Hallo,is het toevallig een shimano 3 versnellings naaf met terug traprem. Dan heb ik slechte mededeling,kogel ring pas over een week of zes weer leverbaar. Of vertel even wat voor naaf eventueel foto..Grt ute Wâlden Toegevoegd na 22 uur: De Sram naaf zijn wel onderdelen voor,en piepende trommelremmen zijn die zonder asbest de oudere fietsen met trommel remmen piepen juist niet..Als je handig bent zelf te doen anders vakman bezoeken,is goed koper dan een nieuw wiel...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100