ik heb rondgereden met een onverzekerde auto vandaag. ik ben niet tegen gehouden door de politie maar kan dit toch nog tot een boete leiden ? ik wist

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er geen foto's van jou gemaakt zijn bv door een flitspaal of camera-auto o.i.d. zal er niets aan de hand zijn maar als dat wel het geval is zal de eigenaar van de auto een bekeuring krijgen, als de auto geschorst is zal dat een bekeuring zijn voor het rijden met een voertuig welke geschorst is en anders voor het onverzekerd zijn van het voertuig. Beide evt. boetes zullen niet mals zijn.

Als je niet aangehouden bent en geen aanrijding of ongeluk veroorzaakt hebt, nee. Maar doe het een volgende keer niet meer , het risico op een aanrijding of controle is veel te groot en gevaarlijk.

Op de wegen hangen enorm veel camera's, niet alleen de flitspalen en patrouillewagens, maar ook camera's voor verkeerstoezicht kunnen ervoor zorgen dat je gespot wordt. Overigens worden dit soort dingen vaak automatisch afgehandeld en krijg je vanzelf een boete als je auto niet geschorst is en je geen verzekering hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100