Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ken iemand en die gelooft in spoken. Hij heet Sander en heeft het altijd over spoken. Hij probeert mij altijd te overtuigen.

Ik wil dat niet gelove

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
715
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de vraag is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+n

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gewoon zeggen dat hij moet geloven wat ie zelf wil, maar dat hij jou er niet mee lastig moet vallen omdat jij het toch niet gelooft.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Als jij dat niet wil geloven dan geloof je t niet. Zeg hem ook dat ie er mee op moet houden. Simpel zat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet gelooft, dan bestaan ze niet (in jouw wereld).

Als je wel gelooft, dan kan je daar voordeel of nadeel van hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet niet alles geloven wat Sander zegt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er angst voor... Als het niet waar is, kan hij je niet overtuigen... Als ik zeg dat je moet geloven dat de zon morgen niet opkomt, wat doe je dan? Dan zeg je: Ik weet wel beter en je raakt er niet door in de war...

Zo ook hier, laat die nou maar gewoon kletsen... Jij weet wel beter...

Heb je al ooit EEN spook gezien dan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik geloof het ook niet, maar hij.
En nu wil hij bij je in bed blijven slapen omdat hij bang is? Niet intrappen, spoken bestaan niet dus het is totale onzin. Het is namelijk gewoon bijgeloof.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spoken bestaan niet. Punt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spoken bestaan niet. Laat je niks wijs maken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij gelooft er niet in, dus jij hebt geen probleem. Sander gelooft er wel in en is er misschien ook bang voor, dan moet je hem geruststellen in plaats van met hem welles-nietes te discussieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij wil gewoon de bink uithangen.Als hij erover begint moet je je gewoon omdraaien en weglopen.De één gelooft in geesten,de ander niet.Ik geloof er zelf wel in,ik "zie" ze zelf ook.Ik heb het met een deskundige hierover gehad en hij vertelde dat ik veel ontvangers hiervoor heb.M.a.w.,ik ben hier gevoelig voor.En diegene die mij voor gek verklaren,die mogen dat doen.Ik weet wat ik zie,en dat is voor mij belangrijker dan hun mening.Maar als die jongen erweer over begint...omdraaien en weglopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding