Als er nieuwe verkeersrels van toepassing zijn moet het consulaat u dan informeren ?

Er zijn nieuwe verkeersregels Tolweg in Witrusland moet het consulaat mij daarover informeren ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Als je chauffeur en/of toerist bent, ben je zelf verantwoordelijk om op de hoogte te zijn van de (nieuwe) verkeersregels van de landen die je wilt bezoeken.
Dit zijn niet de werkzaamheden van een consulaat. Wel is het mogelijk dat het consulaat buitenlandse instanties (zoals min. van transport, ANWB en de sector beroepsgoederen vervoer) op de hoogte brengt van eventuele verandering, maar dan ben jij alsnog verantwoordelijk om je hiervan op de hoogte te brengen.