Welke auto's hebben allemaal dat je de achterklep in 2 delen kan openen?

Zoals de renault espace waar je het raam kan open en de achterklep

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
2.5K

Antwoorden (4)

Hopelijk komen er veel antwoorden!
Ik weet er een, of eigenlijk twee: de Saab 97 (tenminste: het model van alweer een paar jaar geleden. De 97 is een kloeke SUV die een vermomming is van de Chevrolet Trailblazer, dus die Trailblazer zal ook wel zo'n achterklep hebben).
Bordensteker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik hoop ook veel antwoorden :) bedankt voor je antwoord
Ik heb een bmw touring en daarvan kan de ruit apart open van de hele achterklep. Er zijn nog wel een paar redenen te noemen om deze auto te kopen ;-) . Heb het nieuwe model, maar bij mijn vorige (type E91) kon het ook.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ik zat nog te kijken voor de e61 5 serie
paulus811
10 jaar geleden
Dat lijkt me geen verkeerde keuze!
Bmw e34 touring kan dat ook.
Dat waren nog eens auto's!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ford explorer . ford limited .ford expedition king range Ford XlT ,zijn allemaal modellen van ford met de door jouw gevraagde optie, in de USA is deze optie op heel veel modellen al standaard in elk geval bij degrotere auto's ook andere merken zoaals GM hebben dat.