golf tdi bj 2003 246000 KM DISTRUBUTIE RIEM VERVANGEN ???

of kan dit op 250000 KM??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt aan de motercode de een moet elke 90dzkm en de andere 120dkm maar in bijde gevallen zit je daar al overheen waarschijnlijk dus misschien toch maar gaan vervangen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OK ? dank je wel , KUYKMA 1 distrubutie riem is vervangen op 120000 , dus wordt stillekes tijd op246000 KM DIT nogmaals te doen ??

Het beste antwoord

Wanneer is de huidige riem geplaatst? Weet je het niet zeker, dan vervangen. Breekt de riem, dan heb je grote extra kosten.
Aanbevolen wordt om ook de waterpomp te vervangen. Die wordt door de distributieriem aangedreven. Loopt deze vast, dan zal daardoor ook de distributieriem en dus motor grote schade krijgen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OP 120000 KM GEPLAATST
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de wagen heefdt 246OOOKM HOEVEEL ?? KM !! KAN MEN ONGEVEER RIJDEN MET EEN DIESEL MOTOR ,,,,,?????VW GOLF TDI 74KW
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vervangen bij 240.000, dus beter nu dan later. Afhankelijk van de belasting en onderhoud kan de motor nog een paar honderd duizend kilometer mee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
DANK JE WEL VOOR DE GOEDE RAAD MVG , FISCHER