Hoeveel kost het om je motorrijbewijs te halen?

Hoeveel kost het om je motorrijbewijs te halen? Ik heb al een auto rijbewijs.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1.3K

Het beste antwoord

Je moet eerst je theorie halen, dat kan je zelf doen of een cursus. Die kosten meestal rond de 100 euro. Het examen bij het cbr kost 25.55. Dan moet je praktijk halen, de meeste mensen hebben ongeveer 20 uur nodig. De lesprijs is bij de meeste rijscholen tussen de 40 en 50 euro. Dan moet je nog een CBR examen doen, AVB 1 en AVB2. Die kosten elk 90 euro, exclusief de kosten van de rijschool (rond de 100)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uitgebreid alles uitgelegd.

Andere antwoorden (1)

Dat is echt afhankelijk per persoon, waar je les neemt, hoeveel lessen je nodig hebt en wat het uurtarief is. Op basis van pure indicatie ben je ongeveer tussen de 800 euro en 1100 euro kwijt.