Past een Wii controller door de brievenbus?

Hallo, ik wil een wii controller verkopen op marktplaats.nl maar nou vraag ik me af of hij door de brievenbus past? Bij mij past hij namelijk wel door de brievenwant je kunt gewoon de brievenbus open doen maar ik weet niet of die ook bij andere mensen past en dan weet ik dus ook niet of ik €6,75 verzendkosten moet betalen of €2,-. (6,75 betaal je als het pakketje niet door de brievenbus past)

Toegevoegd na 33 minuten:
Bedankt voor alle antwoorden! Dus wat vinden jullie; zal ik hem voor 6,75 laten verzenden of zal ik hem voor €2,- laten verzenden met het risico dat het niet door de brievenbus past?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Dan maakt niets uit omdat als de wii controler niet door de bus past belt de bezorger als het goed is bij de buren aan en geeft hun jou controller en legt een briefje bij jou in de bus dan ie daar ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verschil zit hem in bezorging door postbode en door pakketchauffeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als de postbode hem niet niet door briefenbus krijgt of de bezorger. Dan doet ie em echt wel bijj de buren
Als je de controller met originele verpakking opstuurt kan dit problemen opleveren. Ik heb zelf een brievenbus van 5 cm breed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zal neit gaan passen, aangezien het bij het postkantor in een andere verpakking word gedaan waardoor het nog dikker word.

Dus zal het niet gaan passen.
Overigens lijkt het me handig om het aangetekend te versturen aangezien het om een iets duurder produkt gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoon denk ik het wel,
Er bestaan veel soorten maar in deze alvast

In die kleine smalletjes (Zeker )
Maar in een grote opening zal hij er wel zeker inpassen

De doos van een wii (controller) als het een kleine doosje is wel hoor , pak dat het ongeveer 3 cm breedte heeft