Is er de mogelijkheid tot gratis parkeren op loopafstand van de Westergasfabriek zo ja wat is de straatnaam dan?

Beste mensen,

Ik ga binnenkort naar een uitzending van Pauw en Witteman en zie dat je minstens 16 euro kwijt bent voor parkeren. We moeten er 1 uur voor de uitzending aanwezig zijn dus 22.00

20 minuten lopen zou geen bezwaar zijn.
De straat waar de westergasfabriek staat heet pazzanistraat te Amsterdam

Gonna

10 jaar geleden
in: Vervoer
9.4K

Het beste antwoord

Vanaf 21 uur zit je aan de rand van gratis parkeren, zie link. Vink daar 21-24 uur aan en je ziet de gebieden waar je wel/niet hoeft te betalen. Je zou b.v. aan de Spaarndammerdijk gratis moeten kunnen parkeren als er plaats is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gonna
10 jaar geleden
Hier heb ik zoveel aan dat ik de vraag sluit en dit als beste antwoord kies, Dankjwel Gonna

Andere antwoorden (1)

Volledig gratis parkeren in de buurt van het centrum is niet onbeperkt mogelijk. Je kunt wel voordelig gebruik maken van P+R. Je betaalt dan €8 per dag en krijgt gratis retourkaartjes openbaar vervoer voor maximaal vijf personen. Bijvoorbeeld parkeren P+R Sloterdijk en met trein naar CS en dan lopen naar adres.