ik heb 3 jerrycans ,waarvan 2 met diesel en 1 met benzine ,hoe kan ik deze herkenen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat er op de Jc een gele of rood kenmerk zit
geel is gewoonlijk diesel rood benzine
Diesel heeft een wat zachtere reuk, bezinz is meer penetrant.
Als je uw vinger in benzine steek dan zal dit koud aanvoelen als je eventjes wat, wat te wijten is aan het verdampen, bij diesel heb je dat minder omdat dit niet zo vlug verdampt. Als je een kleine hoeveelheid benzine laat verdampen dan zal je zien dat benzine sneller verdampt.
Diesel is en voelt vettiger aan
Doe een heel klein beetje benzine op een doekje en zo ook met de diesel. steek dit dan in brand. je zal zien dat benzine onmiddelijk ontbrand in tegenstelling tot diesel.
Zeer goed opletten voor verbranding, brand en explosiegevaar. De JC ver genoeg en gesloten plaatsen.
Diesel heeft op het zicht een veel dikker uitzicht dan diesel

Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hey dank je wel onze tractor blijft idd rijden op de twee jerrycans met jou info.het zou zonde zijn om 50L diesel niet te gebruiken ,nogmaals thx

Andere antwoorden (1)

Diesel ruikt anders dan benzine, dus aan alle 3 de jerrycans ruiken, de twee die hetzelfde ruiken zijn dan diesel. Ook is de structuur van diesel dichter dan benzine.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan een label er op plakken, voor je elke dag aan de jerrycans gaat lopen snuiven :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat lijkt me ook beter.