Is het mogelijk om zonder tracking nummer te kijken of er pakketten naar je onderweg zijn?

En zo ja ook de afzender?

Toegevoegd na 10 minuten:
Door bijvoorbeeld op je adres te zoeken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
gvrox
11 jaar geleden
Stel dat dit zou bestaan, hoe zou je dat dan gebruiken ? Je gaat naar een site, en dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan vul je je adres in..

Het beste antwoord

Nee, dat kan zo natuurlijk niet bestaan, dan kun je van je buren (of wie dan ook natuurlijk) zien of ze een pakketje verwachten, en ook nog eens van wie. Criminelen zouden er ook dol op zijn, dat lijkt me toch niet de bedoeling!
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, alleen pakketten mét trackingnummer zijn te volgen.
jc54