IS er nog vraag naar pallets?

Is er nog veel vraag naar nieuwe pallets die bedrijven zouden kunnen kopen van een pallet bedrijf? Of zijn er tegenwoordig genoeg pallets dat alles via retour van het ene bedrijf naar het andere gaat???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Als ik spreek vanuit mijn vorige werkgever, is er altijd vraag naar pallets.
Wij gebruikten ze intern tussen de logistiek en filialen door.
Zeker als er gewerkt wordt met opslag voor bijvoorbeeld seizoensartikelen.
Die pallets zijn dus in gebruik en kunnen niet worden gebruikt voor transport.
En pallets gaan nou eenmaal kapot.
Bijvoorbeeld als ze met een pompwagen dwars verkeerd gestoken worden, wat heel vaak gebeurd.
Er zit hier in Limburg vlak bij mijn woonplaats een palletfabrikant/handelaar en die zie ik dagelijks rijden met opleggers vol met pallets.