Is het feit dat er een drempel aan de voorkant van de weg is aangelegt voldoende om het aan te merken als een officieel woonerf?

Dus heeft links dan voorrang als je uit die weg komt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Een drempel zegt niks over voorrang.

Als de stoep doorgetrokken is in een rechte lijn dan is het voorrang
Woonerf moet altijd met een bord worden aangeduid
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, er zal ook minimaaal bebording aangebracht moeten worden EN er zal een gemeentelijk besluit onder moeten liggen.