hoe loop ik van station centraal naar het gemeentehuis in den haag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K

Antwoorden (1)

Van Station Centraal (Julianaplein) Den Haag naar Spui 70

Vertrek in zuidwestelijke richting 0 m 00:00:00

Volg de weg na 19 m naar rechts de Koningin Julianaplein op 19 m 00:00:13

Ga na 90 m linksaf op de Koningin Julianaplein 113 m 00:01:21

Ga na 19 m linksaf de Bezuidenhoutseweg op 132 m 00:01:35

Houd na 175 m rechts aan op de Bezuidenhoutseweg 303 m 00:03:39

Ga na 25 m schuin links de Herengracht op 328 m 00:03:57

Ga na 150 m linksaf de Fluwelen Burgwal op 482 m 00:05:48

Houd na 225 m links aan op de Kalvermarkt 717 m 00:08:37

Volg de weg na 225 m naar links de Spui op 931 m 00:11:11

Na 150 m bent u gearriveerd (Spui, Den Haag ('s-Gravenhage)) 1,1 km 00:13:05
Totaal (tijden afgerond op hele minuten): 1,1 km 00:13

Zie verder op bijgaande websites voor een kaartje.

(Het eerdere antwoord was van Station Hollands Spoor)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Als je het Centraal Station aan de linkerkant uitgaat, de tramrails en het fietspad (en misschien nog een taxibaan) oversteekt, kan je in één rechte lijn (Rijnstraat, Turfmarkt, Spuiplein) naar de achterkant van het gemeentehuis lopen. Dit is het witte gebouw aan je rechterhand na minder dan tien minuten lopen. De Turfmarkt en het Spuiplein is voetgangersgebied, al rijden er ook veel fietsers. Dit is voor voetgangers een veel kortere weg dan die jij beschrijft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat ik deze route zelf niet dagelijks loop en omdat er nog steeds werkzaamheden zijn op en rond het station, heb ik mijn informatie van de ANWB routeplanner. Bovendien heb ik gezegd dat bij de website een kaartje zit, zodat hij/of zij daar ook nog op kan kijken, om de snelste weg uit te stippelen.
Antoni
11 jaar geleden
Ik loop de route ook niet dagelijks. Mijn indruk is overigens dat de meeste werkzaamheden aan de andere kant van het stationsgebouw zijn. Met onze adviezen vindt de vraagsteller vast zijn weg wel!