Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt m'n brief bezorgd als ik de volgorde verkeerd heb?

Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb op de envelop ipv postcode en woonplaats naast elkaar onderelkaar gedaan. Is dat een groot probleem of wordt de brief toch verstuurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zolang de postcode leesbaar is zal deze gewoon morgen bezorgd worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is geen groot probleem, zelfs geen kleintje! Het belangrijkste is dat je postcode en huisnummer goed te lezen zijn. Tijdens het sorteren van de poststukken gaat de computer daar als eerste op zoek. Dus als je bijvoorbeeld 3333 AA 5 op je envelop schrijft, herkent hij deze combinatie als je postcode en huisnummer en gaat je brief daar gewoon naar toe.
Er wordt pas naar de overige zaken (woonplaats, straat, naam) gekeken als er iets mis is met je postcode. Dit gebeurd soort van handmatig. Iemand achter de computer kijkt er op afstand even naar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Even als voorbeeld: Ik kreeg een kaart uit Taiwan met alleen mijn voornaam, postcode en huisnummer. Kwam binnen een week aan (dat is normaal!). Dus als dat al goed gaat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet geen probleem zijn.het kan wel zijn dat die iets langerduurd voordat die bezorgd word.
dit geld ook als je de posrcode niet hebt ingevuld.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding