Wanneer moet ik mij zorgen maken of mijn pakketje nog binnenkomt?

Ik heb afgelopen maandag (24-09-2012) een spel bestelt op Marktplaats T.W.V. 15,00 (incl. Verzendkosten) en hij heeft dit spel de dag erna in de brievenbus gegooid, maar het is nog steeds niet aangekomen ): Is dit bij één van jullie ook overkomen en hoelang heeft dit geduurd? Het is bij mij altijd goed gegaan maar deze keer begin ik me toch echt wel een beetje zorgen te maken...

Alvast bedankt!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Normaliter is het in 2 dagen bezorgd. Heb je de verkoper al gecontacteerd? Betaal zoveel mogelijk via paypal, wanneer ze hier niet aan meewerken, of dit zgn buiten MP om willen doen en dit via de mail zgn middels paypal willen doen LET DAN OP !, aangezien je dan niet bij MP of paypal terecht kunt. Helaas zijn er steeds meer oplichters op MP actief, en je kunt dit dan melden, maar deze personen kunnen bijna ongestoord verder gaan met hun praktijken. Ik heb het zelf meegemaakt, het heeft mij alleen geen geld gekost omdat ik de oplichter voor was, maar marktplaats doet niet veel met soortgelijke conflicten. Succes !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100