Bestaat een Porsche Panamera Turbo 4S?

Ik heb een weddenschap met iemand, ik zeg dat deze auto niet bestaat. De ander zegt dat deze auto wel bestaat, want de Turbo S is vierwiel aangedreven. Wie weet het antwoord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Nee, de 4S bestaat niet. De S daarentegen bestaat wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mijn 2e bron staat op de 3e regel duidelijk foto's van de Turbo 4s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk. Je zoekt op 4s en krijgt alleen maar plaatjes van de s. Handig dat google je eigen zoekopdracht automatisch aanpast. Dus ik sluit me dan maar aan bij het antwoord hierboven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zie daar. Hij bestaat toch. http://imp.porsche.com/netherlands/nl/models/panamera/panamera-4s/