Ik wil graag leren voor mijn theorie (auto) maar kan ik dan gewoon uit een uitgave van 2007 leren?

Of moet ik voor de zekerheid toch een 2012 uitgave kopen..
Het lijkt me dat er niet zovel word veranderd , wel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Als basis kan je dat gewoon gebruiken. Er zijn wat wijzigingen sinds 2009 maar die gelden meer voor details aan auto's niet aan de algemene regels:

http://www.cbr.nl/nieuws.pp?id=176

klik: overzicht van veranderingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan wel omdat daar de standaard dingen in staan.
Maar vergeet niet dat er steeds nieuwe aanpassingen komen zoals de groene lijnen op bepaalde wegen waar je 100 mag.
Dat soort dingen staan volgens mij niet in jouw boekje en toch kunnen ze voor valkuilen zorgen tijdens jou examen.
Ik denk dus dat het beter is als je een nieuwe editie koopt.
Of anders kan je een theorie-cursus volgen.
Deze duurt meestal 3 dagen gevolgd door je examen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wees er maar zeker van dat ze ook nieuwe dingen gaan vragen. En als dat nou net de vraag is waardoor je er niet door bent? Dat zou jammer zijn voor het geld dat je erin stopt.

Pak het anders aan: leer je theorie gewoon via internet. Is altijd up 2 date, je moet geen boek aanschaffen en je vindt geweldige tips. Met een beetje geluk kan je bovendien een oefenexamen doen om je kennis te testen.