Hoeveel kg mag op de vooras en hoeveel kg op de achteras van een opel astra station uit 1997?

I.v.m. Met invoer naar frankrijk vraagt de importeur dit... Heb geen instructie boekje meer staat waarschijnlijk bij technische specificaties

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Dit verschilt heel erg per auto.
Ook bij een Astra van 1997 zijn er verschillende mogelijkheden. Er zijn immers verschillende versies, een versie met een zwaardere motor heeft ook een andere ophanging dan een Astra met een lichte motor.

Naar aanleiding van het kenteken kun je veel uitlezen. Onderstaand vind je bij de bron een linkje naar een site waarbij dat kan. Onder het kopje Gegevens en dan maten en gewichten staan heel wat gegevens.
Hopelijk kun je deze terug vinden via deze site. Gezien de leeftijd wil dit niet altijd lukken. Anders raad ik aan even naar de Opel garage te rijden.