hoe verzend je een golfstok?

ik wil graag mijn golfstok opsturen. maar ik weet niet zo goed hoe. moet er ook een doos om ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik gebruik voor dat soort spullen gewoon postpapier. Lekker dik er om heen. Zo'n rol kost 3 euro, zit erg veel op.

Antwoorden (3)

Doos is niet verplicht maar natuurlijk wel handig om beschadigingen te voorkomen! Daarna gewoon afgeven bij het postkantoor. Check voor de zekerheid even de maximale afmetingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je moet het wel degelijk in een doos doen. Eengolfstok kan worden gezien als een wapen, dan komt ie niet aan. Gewoon noppenfolie bij de Wibra hale, er flink inwikkelen zodat je er geen golfstok in kan zien, papiertje er omheen en naar een Postagentschap!

Toegevoegd na 46 seconden:
Doos hoeft dus niet, maar mag niet lijken op een golfstok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, het mag best op een golfstok lijken, vind de chauffeur juist handig dan weet ie dat het niet breekbaar is.
Inwikkelen in noppenfolie (niet te zuinig zijn) en afleveren bij het postkantoor, die doen er een prachtige stikker op en afhankelijk van waar hij naartoe moet is er een grote kans dat ie de volgende dag op z'n plek is.