Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Autostoel stuk, is deze nog te repareren? (zie uitleg)

Toen ik vanmiddag in mijn auto stapte (ford Mondeo 1999) zakte mijn rugleuning opeens een eind naar achteren. Hij is nu met geen mogelijkheid meer naar voren te krijgen. De draaiknop waarmee ik hem naar voren en achteren kan zetten (mechanisch) zit helemaal vast. Ik denk zelf dat er een kabel los zit of stuk is.
Is dit iets dat nog te repareren is of komt het er op neer dat ik een andere stoel moet kopen (van de sloop).
En heeft iemand enig idee wat dit mij ongeveer zou gaan kosten?
Het gaat om de bestuurdersstoel.

13 jaar geleden
in: Auto's
5.2K
Aponi
13 jaar geleden
Dank je :-). Haar lievelingsplekje toen mijn oude beeldscherm er nog stond. Heb nu een flatscreen dus ze heeft nu pech.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Denk niet meer dat het te maken is
Volgens mij kost het iets van 40-50 euro (bij de sloop)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk anders op marktplaats
Aponi
13 jaar geleden
Heb al op marktplaats gekeken maar kon zo gauw geen stoel voor een mondeo vinden.
Maar alvast bedankt voor je advies
Beetje lastig te zeggen vaak wel maar vaak kost een vervang onderdeel net zoveel als een stoel op de sloop dus ik zou zeggen ga naar de sloop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar naar de sloop voor een andere, maastal breekt er iets bij het mechaniek waar je de stoel mee versteld wat af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding