Moet er aan een puch blok iets veranderd worden als je een cilinder met meer dan 50cc er op zou zetten?

Zou je verder nog iets moeten wijzigen, bijv. de zuiger of iets?

M.V.G. Mees

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Je moet een andere carburateur hebben en je moet zorgen dat de lucht inlaat groter wordt .
En je moet een zuiger hebben die goed in de cilinder past .
En als je het goed wilt doen doen heb je ook een ander uitlaat nodig .

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar kijk eerst even of de cilinder wel op het blok past .