kan je tegenwoordig nog vragen om met mensen mee te rijden tegen vergoeding, zoals bv. bij taxistop destijds?

Ik heb destijds een paar keer meegereisd met iemand met taxistop. Nu heb ik al lang een zoekertje geplaatst om met iemand naar Portugal mee te rijden, maar ik krijg geen respons. Wat me doet vermoeden dat het systeem niet meer zo goed werkt wegens teveel andere alternatieven om ergens te raken.
Bestaan er nog "meerij"-initiatieven in België? IK bedoel : enkel meerijden en niet samen op vakantie of zo.

11 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (1)

ja dat kan nog steeds. je kan je op deze pagina op geven als meerijder of rit aanbieder. en ook naar Portugal.