Waarom is de doorvoer kleiner dan de goederenoverslag?

Goeiedag, ik had nog een vraagje waarop mijn collega ook al niet kon antwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
bamibal
11 jaar geleden
Collega? Klasgenoot, bedoel je.

Antwoorden (2)

Eigenlijk best simpel te beantwoorden volgens mij, overslag is voor de plaatselijk gebruik en en een onderdeel daarvan doorvoer naar andere plaatsen. Dus volgens mij kan doorvoer nooit groter zijn dan overslag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goederenoverslag is volgens mij dat de goederen van het ene naar het andere voertuig overladen en doorvoer is volgens mij via het land naar een ander land.