Welke informatie kan interessant of relevant zijn voor leden van elkaar van een Oldtimer forum?

Ik ben bezig met een fictieve opdracht voor school, Interaction Design (HBO). Hierbij is belangrijk dat gekeken wordt naar juiste benamingen, relevante informatie en gebruiksgemak.

De opdracht is om een inschrijfformulier te ontwerpen voor forum gericht op een specifieke doelgroep, in dit geval 'eigenaren voor oldtimers'.

Mijn vraag aan iedereen, en als je zelf een oldtimer hebt, dan ben ik al helemaal blij met je antwoord:

Welke informatie zou JIJ interessant vinden om van andere te weten op een forum voor oldtimers?

Om al paar voorbeelden te geven waar ik zelf aan zat te denken:

- Hoeveel oldtimers heb je al in bezit?
- Wat is je favoriete oldtimer?
- Repareer/sleutel, handel in- of bezit je oldtimers, één of meer keuzes mogelijk
- Doe je dat ook voor anderen?
- Werkervaring m.b.t. oldtimers (handel/sleutelen) (hobby/professioneel)

!! Dit is niet een vorm van 'doe mijn huiswerk', maar een (doel)groeponderzoek. Dat heeft niks te maken met andere mensen jouw werk laten maken. !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Wat me leuk lijkt om van andere oldtimer eigenaren te weten is:

- wat is hun naam
- is de eigenaar man/vrouw
- rijdt de man, vrouw of beide
- welk merk en model bezit men
- willen ze eventueel meedoen aan toertochten of andere events
- wat is hun 'oldtimer motto', vaak komt daar een leuke spreuk uit die alles zegt over de persoon achter het verder anonieme (neem ik aan) forum

Zo kun je de lijst eindeloos uitbreiden, maar de lengte van de lijst moet de inschrijving ook weer niet afschrikken.

succes met je opdracht!

ps; ik bezit geen oldtimer