Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je geen controle hebt gehad, kan het ongestempelde treinkaartje volgend jaar op hetzelfde tijdstip weer gebruikt worden ?

Het retourkaartje was ongedateerd, en voor de reis afgestempeld in een stempelautomaat, hierop staat dus alleen de dag en het weeknummer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als je bereid bent je kaartje zo lang te bewaren om volgend jaar op dezelfde dag weer hetzelfde traject af te leggen valt het te proberen en denk ik wel dat je er mee weg zou komen.

Maar lijkt mij erg vreemd om te doen.

Ik denk dus dat het theoretisch mogelijk moet zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik denk dat een treinkaartje over een jaar er heel anders uit ziet, de kleuren vervagen, is niet echt netjes meer,
en ze zullen echt wel een systeem hebben om te kunnen zien of het een nieuw kaartje is bv een code ofzo
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Probeer het uit,leg hem in de kast en zorg dat er zo min mogelijk licht bij komt.
en zet het in je agenda zodat je het volgend jaar niet vergeet.
misschien heb je geluk,als ze niet veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht lukt het inderdaad....
Maar ik zou de moeite niet nemen, en gewoon een nieuwe kopen volgend jaar.... zoals het hoort!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat er geen jaartal op?
En inderdaad zullen kaartjes er over een jaar wel weer anders uitzien, maar je mag ze na wijzigingen nog een tijd blijven gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding