Moet vanaf Assen naar het Del La Mar Theater. Met auto of trein. Tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Met trein en tram is het goed te doen, parkeren in Amsterdam is behoorlijk duur.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je een avondvoorstelling bezoekt zal de terugreis per trein een probleem kunnen zijn.

Toegevoegd na 5 minuten:
De laatste trein naar Assen vertrekt om 23:26 vanaf Amsterdam Centraal, als de voorstelling om 23:00 afgelopen is dan wordt het haasten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Auto is altijd sneller. OV. Is wel relaxt maar s' avonds moet je maar zien dat je thuis komt... Bij het Leidse plein is voldoende parkeer gelegenheid...