Hoe lang blijft een flitscontainer staan?

Ik weet sinds gister dat er vorige week donderdagmiddag een melding was van een flitscontainer op de weg waar ik altijd langs rij. Nu ben ik daar zelf rond half zes langs gekomen, zijn de containers dan meestal weer opgehaald???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt dat uit ??
Ook zonder flitser wordt je gewoon geacht je aan de maximumsnelheid te houden ; al staan er 100 van die dingen, of nul, dat maakt niks uit.
Ritsuka
12 jaar geleden
Tot de flitser ergens anders nodig is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem niet hebt zien staan kan dat het volgende betekenen:
1) Je reed zo hard dat je hem niet meer kon zien
2) hij is opgehaald. verder sluit ik me geheel bij Marleen aan.

Antwoorden (1)

Ga daar maar niet van uit. Tussen het plaatsen en de melding kan 5 min hebben gezeten maar ook 3 uur.