Hoe kan ik een motor uit 1957 zonder kenteken op kenteken krijgen?

Gekocht van een vriend in 2002 en nu lopend gemaakt. Geen papieren erbij. Hoe pak je zoiets aan? Ik weet dat het kan maar op internet staat niets waar je iets mee kunt. Aub niet reageren als je denkt dat het niet kan want daar heb ik niks aan natuurlijk.

Motor is een Italiaan uit 1957 met 150cc motortje.
Verkocht in Italië aan de eerste eigenaar. Die is er mee naar België gereden en heeft hem in 1967 in een schuur gezet. Daar heeft hij tot de jaren 90 gestaan. Ik heb hem weer gekocht van diegene die hem daar uit heeft gehaald. Oorspronkelijke eigenaar is allang overleden. Niets van documenten is bewaard. Zou een koopovereenkomst met de Belgische verkoper uit iets uithalen? Die kan ik wel regelen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.1K

Het beste antwoord

Het RDW zal het voertuig willen onderzoeken. U kunt via de bron een afspraak maken bij het RDW voor de keuring.

"Voertuigen van 30 jaar en ouder worden uitgebreid onderzocht bij de RDW-keuringsstations. Voor dit onderzoek moet u een afspraak maken. U kunt dat online doen. U kiest dan voor 'Invoer vanuit EU/EVA land met een voertuig van 30 jaar of ouder'."