welke gps is goed om mee door de ruige natuur in schotland te wandelen?

Ik ga deze zomer een wandeling van een 1000 km maken door schotland, vooral in het noordelijkste ruige gedeelte. Nu heb ik nog nooit een gps gebruikt maar heb gehoord dat die daar wel aan te raden is. Wie weet welke gps goed is voor wandelen in de natuur, ook vooral een gps die ik niet hoef op te laden omdat ik niet over stroom beschik. Eventueel baterijen bijvoorbeeld.

Graag alleen antwoorden met persoonlijke ervaring en niet met de informatie die bedrijven bij hun produkten doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt het beste met deze vraag naar een grote buitensportwinkel die zijn doorgaans ruim voorzien in allerlei GPS-artikelen voor de outdoor fanaat. Wat betreft opladen: er zijn tig apparaatjes in de markt waarmee je aparaten kunt opladen zonder stopcontact. Zelf heb ik thuis een oplader op zonnecellen, maar daar zul je in Schotland minder aanhebben dan in Afrika. Of Duracells mobiele oplader: http://www.duracell.nl/nl-NL/product/duracell-5-uurs-mobiele-oplader.jspx

Ik wijs je toch op de site van een bedrijf, simpel omdat daar een heel goed gevuld forum op die site staat.

Bronnen:
www.gps.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100