Waar kan je het goedkoopst in regio Zoetermeer / Den Haag goedkoop een busje huren voor 1 dag?

Ik wil een vito of transporter iets dergelijks huren voor 1 dag voor het bezorgen van een bed. Hoe doe ik dat het goedkoopst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (4)

Probeer het eens bij Autop/Autorent...

Maar zorg er wel voor dat je een creditcard heb. Anders krijg je dat busje ook niet mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien je goedkoop schrijft is het geen optie om en aanhanger te huren? Dit is een stuk voordeliger dan een busje, moet je uiteraard wel over een auto met trekhaak kunnen beschikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij bijna elke Shell kan je een Boedelbak huren. Is dat geen optie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Low Price in Den Haag is een bedrijf om in de vergelijking mee te nemen.