Hoe kan je het best je theorie examen voor de auto leren?

Met een boek of pdf(goedkoper)?
Is de actualiteit van het boek erg belangerijk?
Is het een probleem als je een boek uit bijvoorbeeld 2007 of 2009 hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kan ouwe boeken gebruiken, maar die ratten van het CBR maken de vragen steeds moeilijker zodat ze zichzelf van brood kunnen voorzien. Daardoor ben je vaak genoodzaakt om een nieuw boek te halen voor de actuele kennis.

Antwoorden (4)

Nieuwere boeken is wel beter maar 't kan best. Zorg voor een rustige leerplek zonder tv of vrienden. En probeer bij elke vraag in gedachten de voorbeeld in echt te zien. Leef je in, zeg maar. 't maak niet uit of een boek of pc. Maar elke situatie proberen te snappen waarom zoiets is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb liever een boek, waardoor je beter kan leren, bv in bed of onderweg, plus een boek kan nooit uitvallen, voor eventueel examen vragen kan je wel een laptop gebruiken, das een stuk.makkelijker, daarnaast zou ik een recent uitgegeven.boek pakken., elk jaar worden de verkeersregels veranderd, of er komen meer regels bij, ik zelf heb in 2003 mijn auto gehaald, maar wil wedden.met de kennis die ik toen heb opgedaan, nu bij de nieuwste regels zou zaken, daarnaast word er nu milieubewust ook bij gedaan met zoveel vragen van eigen rijden of zoiets, maar eens je.veel suc6 met je keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben nu zelf ook bezig met theorie en ik raad aan een theorie cd ik heb ook een boekje maar snap er niks van via een cd´tje moet je antwoord geven op de vraag wat je op die moment moet doen enzo plus je kan aan het einde van je vragen wat je fout hebt en je kunt je dan op die onderwerp concentreren en als je zo graag uit een boek wilt leren neem dan de nieuwste boek van deze jaar want er zijn veel regels veranderd en bijgekomen succes verder hoop voor je dat je het in 1 keer haalt

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ben nu zelf ook bezig met theorie en ik raad aan een theorie cd ik heb ook een boekje maar snap er niks van via een cd´tje moet je antwoord geven op de vraag wat je op die moment moet doen enzo plus je kan aan het einde van je vragen zien wat je fout hebt en je dan concentreren op die onderwerp en als je zo graag uit een boek wilt leren neem dan de nieuwste boek van deze jaar want er zijn veel regels veranderd en bijgekomen succes verder hoop voor je dat je het in 1 keer haalt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leren is 1. Oefenen is 2. Belangrijk is natuurlijk dat je eerst goed de theorie leert voor het theorie-examen. Goed leren scheelt je een 2e keer leren voor het theorie-examen. Je kunt dus maar beter te veel leren dan te weinig.

Daarnaast is het belangrijk dat je theorie-examens oefent. Hoe meer je oefent hoe beter jij inzicht krijgt in hoe het theorie-examen eigenlijk echt in zijn werk gaat. Daarnaast krijg je zo een idee of je de theorie voldoende beheerst om daadwerkelijk het echte theorie-examen op het CBR te maken.