Er zij studenten die nu nog steeds geen kaart ontvangen hebben..misschien even kijken bij uitzending gemist van 2/3 weken geleden : programma radar

Toegevoegd na 3 minuten:
de kaart van mijn dochter is al 8 weken binnen maar activeren blijkt niet te lukken, daarvoor zijn we even naar het loket gegaan en daar is hij door een beambte geactiveerd...heel fijn die ov jaarkaarten ;-(
laat ze eerst eens zorgen dat het goed werkt voor ze een datum prikken voor invoering...eerst werken en dán invoeren!
de kaart van haar vriendin is nu nog niet binnen ze wacht al zeker 5 maanden..ze koopt nu nog steeds treinkaartjes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee er zijn al meer dan 4200 klachten binnen gekomen bij de invoering van de studenten ov chip

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ov-loket heeft het afgelopen jaar een recordaantal klachten ontvangen. Bij het onafhankelijke toezichtorgaan op het openbaar vervoer kwamen in totaal 4200 klachten binnen. Dat is twee keer zo veel als normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Wat is dat als je het percentage uitrekent van alle studenten-OV's en is die 'nee' dan nog steeds gerechtvaardigd?
AWM
14 jaar geleden
Je bron gaat niet alleen over studenten en gaat ook over sneeuwoverlast.
ik heb nog geen mens positief horen praten,zelfs niet in rotterdam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het erg makkelijk niet dat gedoe met die strippenkaarten, alleen moet je niet vergeten uit te checken.