hoe krijg je mooi geluid in de auto?

Ik wil geen grote boxen en versterkers in mijn kleine auto, maar wel mooi geluid met iets meer bass. Wat te doen??
Ik kwam uit bij een "Baspijp", is dat een optie?
Iemand advies welke ik dan kan nemen in mijn geval? ik heb iets gezien 2 in 1 ofzo.. met ingebouwde versterker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend bouwt systemen in, is zelf nl kampioen daarin. Moet hij t voor je doen? :-)

Antwoorden (1)

Meereldere speakers (subwoofers) inde auto plaatsen zo heb je betere surround voorde beste muziekbeleving